روان‌شناسی تربیتی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی در طول پاندمی کروناویروس بر سرسختی تحصیلی دانش‌آموزان دختر

پوران احمدی شولی؛ حسین افلاکی فرد؛ صفورا خاتمه مربوئیه؛ احسان کشت‌ورز کندازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403

https://doi.org/10.22055/psy.2024.45508.3169

چکیده
  هدف این پژوهش، بررسی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر سرسختی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در طول پاندمی کروناویروس بود. این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون و گروه کنترل بود. جامعۀ آماری پژوهش شامل تمامی دانش‌آموزان دختر متوسطۀ دوم سال یازدهم شهر مرودشت در سال تحصیلی 1400-1399 بود. از این جامعه، نمونه‌ای ...  بیشتر